Hinnasto

Maksut kausi syksy 2023 - kevät 2024

Yhdellä kausimaksulla (kattaa syksyn 2023 ja kevään 2024) voit osallistua vaikka kaikkiin ikäluokkasi ryhmiin. Myymme myös 10-kortteja ja kertamaksullakin (maksamalla  yhden tunnin osallistumisen) voi osallistua.

Maksu on koko kauden eli syksyn ja kevään maksu. Uutta ilmoittautumista ei tarvita kevätkaudelle mikäli olet tehnyt sen syyskaudelle. (Vain kevätkaudelle osallistuvien maksu sulkeissa)

Ilmoittaudu jäsentieto-ohjelman kautta. ALKAEN to 10.8. 2023 KLO 18.00

Aikuiset150 €  (75 e)
Opiskelijat opiskelijakortilla90 € (45 e )
Eläkeläiset90 € (45 e)
Työttömät90 € (45 e)
Lapset (alle 16 v)90 € (45 e)
Kymppikortti60 €
Kertamaksu7€

Jumppamaksullasi

• Maksetaan ohjaajapalkkiot
  • Maksetaan salivuokrat
  • Hankitaan soittimia ym. välineitä
  • Koulutetaan ja kurssitetaan ohjaajia
  • Maksetaan Suomen Voimisteluliiton jäsenmaksu
  • Maksetaan Gramex + Teosto -maksut

LNV käyttää ilmoittautumis - ja laskutusohjelmaa (jäsentieto-ohjelma Hoika), jonka käyttäjäksi ryhmiin haluavan tulee rekisteröityä. Samalla rekisteröit itsesi seuran jäseneksi kyseiselle kaudelle. Jumppamaksu sisältää seuran jäsenmaksun.

Rekisteröinnin suorittanut saa tunnukset, joilla pääsee ilmoittautumaan ryhmiin. Kaikkiin ryhmiin pitää ilmoittautua. Ohjelma luo myös laskun ilmoittautujalle.

Yhdellä maksulla saa käydä yhdessä tai useammassa ryhmässä. Ilmoittautua voi moneen ryhmään ja käydä myöhemmin peruuttamassa ilmoittautumisen sen ryhmän osalta, jossa ei aio käydä. Jos peruuttaa kaikki ryhmät, seura saa siitä tiedon ja osaamme poistaa mahdollisen maksamattoman laskun. Maksuja ei palauteta mikäli ryhmissä käymisen lopettaa.

Kymppikortilla tai kertamaksulla käyvän on hyvä ilmoittautua, jotta saa ryhmän tiedotteet sähköpostiinsa. Valitse tällöin ilmoittautuessa kohta kertamaksu/10-kortti, jolloin ei muodostu laskua. Kymppikortin voi ostaa käteisellä /liikuntaeduilla ryhmissä.

Seura ei vakuuta jäseniään.

JÄSENKORTTIEN JAKO RYHMISSÄ

Saatuamme tiedon maksetusta laskusta jaamme nimellä varustettuja jäsenkortteja ryhmissä.
Alennuksiin oikeutetut: ottakaa todiste mukaan (esim. opiskelija- /eläkeläiskortti). Liikunta-/kulttuuriseteleillä (Smartum, Rj-kuntoilusetelit, Luottokunnan virikesetelit) tai Epassi-sovelluksella maksavat: tulostakaa lasku ja ottakaa liikuntasetelit mukaan (muistakaa kirjoittaa nimi setelien kääntöpuolelle).