Tuntikuvaukset 2023-2024

AsahiAsahi on Suomessa kehitetty terveysliikuntamuoto, joka on suunniteltu länsimaalaiselle ihmiselle. Se sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille. Asahi on yksinkertaista, mutta kokonaisvaltaista ja tehokasta liikuntaa, joka auttaa ihmistä ylläpitämään fyysistä terveyttään ja henkistä tasapainoaan. Vaikka liikkeet asahissa ovat yksinkertaisia, ovat lajin periaatteet syvällisiä ja ne pohjautuvat länsimaiseen ajatteluun ja lääketieteeseen. Asahi soveltuu kaikille ihmisille muun liikuntaharjoittelun ohjeen palauttavaksi ja liikkuvuutta lisääväksi harjoitusmuodoksi.
DancemixLihaskuntoa ja tanssia; tunnilla kehitetään liikkuvuutta sekä rytmitajua ja tutustutaan erityylisiin tanssillisiin askelsarjoihin.
Lavis®Hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.
ShowdanceTanssillista ja luovaa; perusliikkumista kehon hahmotusta kehittäen; tanssitaan paljon ja tehdään tanssisarjoja.
StepTunnilla askelletaan step-laudalle, jonka korkeuden jokainen voi säätää itselleen sopivaksi. Tällä tunnilla parannat aerobista kuntoasi musiikin tahdissa.
TehotreeniMonipuolinen treeni tarjoaa kaikenikäisille tehokkaan jumpan. Tunneilla keskitytään lajeihin, jotka kehittvät voimaa, liikkuvuutta, kestävyyttä, tasapainoa, nopeutta ja koordinaatiota. Saatetaan käyttää välineitä, kuten step-lauta, käsipainot ja voimatanko. Harjoittelu sopii kaikentasoisille, sillä liikkeet voi tehdä omalla vaudilla ja omaan tahtiin. Tunneilla tehdään jonkinverran hyppyjä, mutta ei vaikeita askelsarjoja. Tunnelma on rento ja harjoitteluun saa ottaa täydet tehot irti. Ota mukaan juomapullo, jumppamatto ja hikipyyhe.
VoimisteluHarjoittelumuoto, jonka tarkoituksena on parantaa ja kehittää fyysistä voimaa, kuntoa, notkeutta, ketteryyttä, koordinaatiota ja tasapainoa. Tunneilla verrytellään leikkimielisesti, kehitetään lihaskuntoa ja venyvyyttä ja harjoitellaan voimistelun perusliikeitä sekä ryhmälle sopivan tasoisia voimistelun liikkeitä välineillä ja telineillä. Jumppa-asuksi joustavat vaatteet. Tunneilla liikutaan paljain jaloin tai jumppatossuilla.
Zumba®Kuntotanssia latinorytmien siivittämänä; ilo liikunnasta tehokkaalla ja hauskalla tavalla.